Ручне керування на авто для iнвалiдiв "Спринтер": опис і принцип дії.

Видео работы ручного управления на авто для инвалидов.

 Опис роботи ручного управлiння для iнвалiдiв «Газ- Гальмо».

elantraРучне керування на авто навісне дублююче педалі, без змін в конструкції автомобіля, педалі залишаються, тобто авто може користуватися як здорова людина, так і людина з обмеженими фізичними можливостями. На відстані 50мм під кермом, ліворуч і праворуч знаходяться дві ручки, взаємопов'язані між собою. Кожна ручка виконує 2 функції, до керма - це газ, від керма до торпедо - це гальмо. Тобто управляти динамікою і гальмуванням автомобіля можна однією ручкою, при цьому робити це можна як зліва так і справа.
Ручки мимовільно повертаються в нейтральне неробочий стан з положення «Газ» або «Гальмо».

Опис роботи ручного керування «Зчеплення».

Lada KalinaУ нейтральному положенні рукоятка зчеплення перебуває вертикально у панелі. При отжатии рукоятки зчеплення від торпедо вниз педаль зчеплення вижімется в підлогу, при це відбувається самофіксацію рукоятки зчеплення. Руки звільняються для перемикання швидкості і управління кермом. Цикл « рукоятка зчеплення на себе вниз і від себе до панелі до набору швидкості  повторюється.
Рукоять зчеплення можна розташовувати як зліва так і справа, в залежності від потреб водія і конструктивних особливостей автомобіля. Для водіїв у яких проблеми з обома ногами, на машину з механічною коробкою передач, потрібно встановлювати ручне управління на авто газ-гальмо-зчеплення, тобто поєднується ручне керування газ-гальмо і ру зчеплення, а на машину з коробкою автомат потрібно встановлювати ручне управління газ -гальмо.
Для водіїв у яких проблеми з правою ногою, на машину з механічною або автоматичною коробкою передач, потрібно встановлювати ручне управління для iнвалiдiв газ - гальмо.
Для водіїв у яких проблеми з лівою ногою, на машину з механічною коробкою передач, потрібно встановлювати ручне управління зчеплення.